Alles oké maar financieel niet 100% op orde
MeerDe teruggave na onze jaarafrekening was in de app significant hoger dan de werkelijke teruggave. De financiële berekening klopt niet voor 100% maar benadert de werkelijkheid. Verder werkt het allemaal prima. We kiezen voor een ruim maandbedrag en dat kun je zelf eenvoudig wijzigen.
Wat losstaat van de app is dat je 6 weken moet wachten tot je je teruggave krijgt uitbetaald. Zeker weten dat wanneer je moet bijbetalen de factuur binnen een week op de mat ligt. Het geeft toch wel de indruk dat ANWB ook nog wat rente-inkomsten meepikt3door W I******29/04/2024Update
MeerHelaas kloppen de bedragen in de app niet meer. Tussenstand wordt niet bijgewerkt. Volgens tussenstand moet ik ineens gaan bijbetalen, terwijl bij het nieuwe maandbedrag bereken wordt ons maandbedrag 21 euro minder. Graag een goede update.
2door 21s****27/04/2024Tussenstand
MeerHet is een mooie app. Voor mij een soort hobby om veel bij te houden. De tussenstand klopt nu al maanden totaal niet meer. Blijf het vreemd vinden dat de ontwikkelaars dit maar niet goed kunnen krijgen. Zo moeilijk moet dit naar mijn idee niet zijn
4door Anoniem22/04/2024Adres niet te wisselen
MeerAl een jaar kan ik op de iPhone het verbruik niet zien omdat ik in de app op de telefoon het adres niet kan wisselen. Op de iPad werkt het wel goed
1door Mic*******18/04/2024Data transparanter
MeerIk zou graag de werkelijke Energiekosten zien op de App. Gas kost per m3 geen 0,35€ en ook Elektra komt 0,18€ bij.
Zodat we daadwerkelijk zien wat we betalen voor Energie inclusief inkoop en belastingen.
Dit zou toch mogelijk moeten zijn en geeft meer en transparantere informatie.2door Pie*******13/04/2024Tevreden over de levering maar de app is drama
MeerHelft van de tijd opent hij slecht vooral aan het begin en einde van de maand. De opzet is goed maar de grafieken worden niet ingevuld waardoor je geen goede info en overzicht meer hebt. Hij word eigenlijk slechter en slechter ipv beter en beter. ICT afdeling optimaliseren is noodzakelijk.
1door Car****10/04/2024App werkt maar dan heb je het ook gehad
MeerDeze app heeft wat liefde nodig, in basis is hij niet verkeerd maar als het gaat om bijwerken van de meterstanden of nog erger maand overgangen moet je continue support vragen om de boel te laten resetten (wat ze zonder problemen voor je doen) dit werkte tot deze mand nu zijn prognose en gebruik opeens gelijk wat in zijn geheel niet klopt. Staat er wel leuk je kunt hier geen rechten aan ontlenen omdat er wijzigingen kunnen ontstaan door correcties maar zo heb je er als gebruiker ook niks aan. Ondanks suggesties van mijn kant zie ik geen enkele verbetering en zijn we inmiddels een jaar verder. Jammer want als gebruiker is dit een middel om je gebruik mee te sturen erg jammer.
2door Een*******09/04/2024Data update veel te laat
MeerHet is 8 april en je vind alleen data tot 3 april. Waardeloze updates dus. Zeker niet nuttig
2door Ing*******08/04/2024Jammer, slechte reclame voor ANWB!
MeerDe app is echt waardeloos. Je verbruik wordt regelmatig dagen niet bijgewerkt. Zeker wanneer de energieprijzen negatief zijn of wanneer er afrekenmomenten zijn, laat de app plots geen vebruik meer zien. Met zo’n app kun je de ANWB niet serieus nemen als leverancier!
1door Ikk****08/04/2024Alleen goed om verbruik te monitoren
MeerTussenstand wordt niet geüpdate. Verder is het irritant dat de schaal zich telkens aanpast. Tussen weken swipen erg onhandig. Maar als je een uitschieter als dag hebt kun je onmogelijk de andere dagen goed van elkaar scheiden.
Verder zou in het uurtarieven overzicht een variant met inclusief alle belastingen toegevoegd moeten worden. Dan kan ik zien welke kosten ik nu echt ga maken. En lijkt mij, naast monitoren verbruik, het belangrijkste onderdeel vd app voor dit product2door Nal*******04/04/2024Data moeten beter beheerd worden
MeerKan al een tijd de tussenstand kosten niet meer zien in het totaal overzicht vanaf januari.
Ook is hiermee niet duidelijk hoeveel het € overschot is.
Kortom de kwaliteit om verbruik gegevens in te kunnen zien moet echt beter kunnen.2door Pie*******03/04/2024App werkt niet
MeerSinds kort afnemer energie. App werkt niet goed. Geen actuele tussenstand. Geen actuele stand betaalde facturen. Alles op ie uw geïnstalleerd. Helpt niet. App moet nodig geüpdatet worden.
1door Deb**02/04/2024Geen info
MeerAl weer april maar kosten februari nog steeds niet in tussenstand te zien App hapert ook vaak
1door Cas*******01/04/2024Tussenstand
MeerSinds een tijdje doet de tussenstand het niet meer.
De werkelijke standen vanaf januari 2024 worden niet meer getoond in de tussenstand tab.
Waardoor je dus ook niet meer kan zien of je je maandkosten moet aanpassen2door Cvd***31/03/2024Tussenstand
MeerTussenstand wordt nog steeds niet bijgewerkt. Zijn nu eind maart maar januari en februari zijn leeg.
2door Dez*******29/03/2024Werkt goed, ook tussenstand doet het
MeerIk heb sinds November een contract bij ANWB Energie. De app werkt prima. Soms moet je deze even afsluiten en opnieuw starten om de laatste gegevens te kunnen zien.
Het probleem met de tussenstand die niet geupdate wordt had ik ook. Je kunt even een whatsappje sturen (telefoonnummer staat op de site) met dit probleem. Binnen 15 minuten had iemand iets gereset voor mij en werkt alles weer.
Wel jammer dat je nog steeds niet een all-in prijs (incl energiebelasting en inkoopvergoeding) kunt weergeven, anders vijf sterren.4door Sch*****27/03/2024Tussenstand wordt niet meer geupdated
MeerLijkt alsof de app nog steeds het eerder genoemde probleem heeft.. De tussenstand is sinds januari niet meer aangepast.. helaas. Verder prima tevreden over de app.. maar zou mooi zijn als de tussenstand gefixd wordt.
3door Lif*******25/03/2024Tussenstand werk al maanden niet
MeerAl zeker drie maanden werkt de app niet na behoren. De tussenstand, waarmee je kunt bepalen of je maandelijks betalingen goed lopen(bij moet betalen of terug krijgt), werkt niet. Dus het is een gok wat nu de tussenstand is.
2door Mik*****24/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."