Update
MeerNa de laatste update kan ik mij niet meer aanmelden. Hij blijft hangen op Face Id. Alles werkt weer naar behoren. Heb face id uitgeschakeld en weer opnieuw opgevoerd.
5door Ren***08/05/2024Widget werkt nog steeds niet
MeerSteeds maar weer die updates. Maar een widget herstellen lukt al 1,5 jaar niet. Jammer hoor. Dit geef ik nu al voor de zoveelste keer aan:
Helaas werkt de widget nog niet. Ik kan wel de widget aan zetten maar ik kan niet van van mijn privé en zakelijke rekening de rekeningen selecteren. Als ik bij mijn privé rekening de rekening selecteer dan kan is de zakelijke rekening niet geselecteerd en andersom. Echter krijg ik geen saldo te zien. Tevens geeft de widget aan dat hij niet werkt voor mijn account. Jammer dat het nog steeds niet werkt. Het zou in het 2e kwartaal van 2023 al opgelost moeten zijn volgens de klantenservice.3door Sup*******08/05/2024Geen geld meer
MeerSrry maaar soms staat er geen geld meer op mijn bankrekening heel arpart
1door Dic*******07/05/2024Alweeeerrr STORING!
MeerWaar zijn mijn oude recensies en de bijbehorende reacties gebleven ING?! Ik zet hier altijd een datum bij zoals hieronder. Nu plots is alles weg
3door Ttu******07/05/2024Tap to pay
MeerWanneer wordt deze functie beschikbaar gemaakt voor ING klanten ? Dat jij kan met jou pin pas betalen met aan iPhone, dat jij maakt betaal verzoek
3door Moh*******07/05/2024iOS Widget doet het niet!
MeerIk kan mijn saldo niet zien. Ik moest enkele maanden geleden de app verwijderen en herinstalleren. Toen ik de particuliere rekening weer activeerde toonde de widget wel mijn saldo, maar zodra ik de zakelijke rekening toegevoegd heb verdween de saldo van de widget helemaal (van beide rekeningen dus). Dit werkte allemaal prima tot ongeveer 2 jaar geleden of zo, en na een update opeens stopte de widget met werken. Het is een bekend probleem volgens enkele tech forums die ik bezocht. Ik heb geprobeerd contact met de ING te nemen.. maar jullie collega’s zijn niet hulpvol!
1door Kbl*******07/05/2024Geen overzicht lening in app
MeerWaar blijft het overzicht van de betalingen/extra aflossing van lening in de app?
Als je dit wilt zien moet je eerst naar de webbrowser…:
Echt onhandig1door Wer*******06/05/2024Bedankt weer! voor de app update!
MeerHoi vrouwen en mannen van de software ontwikkelaars van ING
Bedankt weer voor de app update !
Ik wordt altijd weer blij , als alles up to date is, dankzij jullie blijft deze app en het bankieren via de app lekker soepel lopen ! En ik geniet altijd van jullie mooie en creatieve verhaal ,die jullie bij de update vermelden! Ga zo door! Toppers!
Thanks boys en girls! van ING !
Groet van Rob5door Rob****06/05/2024ING negeert de klant wensen
MeerVandaag 6 mei weer een update.
Onderstaande punten zijn ongewijzigd en storend.
1: Betaalpas en creditkaart die midden in beeld staan kun je niet verbergen. 2: Het menu achter het oog om onderdelen te verbergen is onlogisch en traag geworden. 3: Creditkaart saldo is niet direct zichtbaar. 4: Veelvuldig zinloze reklame.
Bedanken voor deze recentie door wat een vriendelijke vrouwelijke AI robot lijkt hoeft niet, graag gewoon verbeteren.1door Wou****06/05/2024Betrouwbaar en klantvriendelijk
MeerKlantgericht en klantvriendelijk, tezamen maakt dat het telebankieren bij ING betrouwbaar. En dat is in optima forma het beste aan de bank te vergeven compliment!
5door Pee*******05/05/2024TELEBANKIEREN
MeerTelebankieren, dus via “computer, Labtop of iPad bedragen
overmaken is erg leuk. En hopelijk blijft dat zo en niet per se
via “GSM(mobiel)” “dwingen” om financiële zaken op die manier
te regelen. Niet alles hoeft via “mobiel” of zoals dat genoemd wordt
via “app” . Graag aan de mensen, rekeninghouders de keuze geven
individueel daarvoor te kiezen, a.u.b.5door A U*******03/05/2024Choose another bank
MeerThis is a bank that is not yet fully connected. App doesn’t work for some things and attendance requires you to go to a branch office to solve problems. This is a clear information that this bank is not thinking about the future and has some mismanagement from top down.
1door Wil*******03/05/2024Winst en kosten omhoog
MeerWinst afgelopen kwartaal meer dan een miljard euro. Terwijl de service maar achteruit gaat. Kantoren verdwijnen, in boekhandel terug, rente sparen laag, maandelijkse kosten omhoog!
2door Ser*******03/05/2024Widget werkt niet
MeerApp werkt prima. Reclames zijn wel een beetje irritant. iOS Widget werkt al heel lang niet ivm zakelijk account. Ook erg jammer.
3door S L******03/05/2024Problemen met de app.
MeerBen zeer ontevreden , sinds 2 weken kan ik in de app op geen enkele manier geld overschrijven, geld sparen of in het overzicht opdrachten naar overschrijvingen kijken. Na contact via de chat, alles geprobeerd zelfs geheel opnieuw de app gedownload. Niets helpt. En dan kunnen ze via de chat je niet meer helpen, regel het maar via mijn Ing is dan het antwoord.. Dus dit is waardeloos.
1door 07 ***03/05/2024Erg tevreden
MeerAlleen al Vanwege de app ga ik nooit bij de ING weg. Zeer content mee, innovatief, veel slimmigheidjes. Hulde!
5door Fra*******02/05/2024Update 2024.8.2
MeerDeze updating werkt niet. Graag aanpassing want hierdoor is mijn rekening niet bereikbaar. Spoed !
JG1door Haa*******01/05/2024Reclame
MeerDe reclames als je de bankapp start irriteren me mateloos. Regelmatig hetzelfde en ik hoef/wil niets van de bank, buiten mijn rekening.
2door Geb****01/05/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Kareena Kapoor chills with sister Karisma, friend Natasha..."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."