About Love, Hate and the other ones Review

Tuesday 20 Aug, 2013 om 19:11 door Marcel Bank
About Love and Hate

Af en toe kijk je over een simpel ogend spel heen, en zodra je het dan toch speelt, wordt je verrast door de veelal uitdagende puzzels die de applicatie weet voor te schotelen. About Love, Hate and the other ones is ook zo'n app en gaat over liefde, haat en die andere.

Als speler speel je liefde en haat, te zien als de te bespelen personages maar het heeft toch ook wel een daadwerkelijke diepgang. Zoals de titel zegt zijn er ook "die andere", deze zijn in het begin met liefde naar je toe te trekken of met haat weg te duwen. Het doel is om haat of liefde op een bepaald eindpunt te krijgen die eerst bereikbaar moet worden gemaakt door de juiste andere naar je toe te trekken of weg te duwen

About Love, Hate and the other ones is een zeer uitdagend puzzelspel over liefde, haat, en die andere op een nieuwe manier neergezet.

Het resultaat zijn 80 puzzels verspreid over 4 verschillende omgevingen waarvan de moeilijkheidsgraad na de eerste 10 al sterk toeneemt. Alhoewel dit begin niet veel meer lijkt dan de algemene dozenschuif spellen, veranderen "die andere" naarmate je verder komt waardoor de puzzels nog eens uitdagender worden. Bijvoorbeeld dode andere reageren helemaal niet op liefde of haat, robots teleporteren het en zo zijn er in totaal 6 verschillende.

Er zit in About Love, Hate and the other ones geen race tegen de tijd of een ander score systeem en je kan dan ook zelf bepalen hoe lang je erover denkt of hoeveel zetten je gebruikt. Het is een puzzelspel iets anders neergezet dan normaal, daarnaast ziet het er grafisch goed uit en komt met een bijpassende soundtrack die je na uren spelen nog niet verveeld. Als puzzelen je ding is dan moet deze app niet ontbreken.

• About Love and Hate iPad app afbeelding 1
  • About Love and Hate iPad app afbeelding 2
  • About Love and Hate iPad app afbeelding 3