DienstenGratis!
2.5 · 682 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Let op! Deze app is alleen te gebruiken in combinatie met de ANWB Veilig Rijden Autoverzekering. De ANWB Veilig Rijden App helpt om inzicht te krijgen in je rijgedrag. Je krijgt iedere 10 dagen feedback op je rijstijl en handige tips om deze te verbeteren. Afhankelijk van hoe veilig je rijdt, ontvang je een rijscore tussen de 0 en 100. De hoogte van jouw rijscore bepaalt de hoogte van de extra korting op je premie. Dit kan oplopen tot wel 30%. Deze korting wordt, bovenop je no-claim korting, aan het einde van ieder kwartaal met jou verrekend.
** Over ANWB **
ANWB is er voor jou, onderweg en op je bestemming. Met persoonlijke hulp, advies en informatie, ledenvoordeel en belangenbehartiging. Dat zie je ook terug in onze apps! Probeer ook eens een van de andere ANWB apps.
** ANWB apps in het verkeer **
ANWB vindt dat afleiding in het verkeer door gebruik van smartphones moet stoppen. Bedien deze app dus niet terwijl je rijdt.
** App Support **
Heb je vragen over deze app? Stuur deze dan naar appsupport@anwb.nl o.v.v. ANWB Veilig Rijden
--
ANWB Veilig Rijden van ANWB is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 15.5 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor ANWB Veilig Rijdenis het laatst vergeleken op 22 Dec om 03:45.
MeerIn deze update hebben we verschillende bugfixes en verbeteringen doorgevoerd om de stabiliteit en prestaties van de app te verbeteren.
Bedankt dat je onze app gebruikt. Tevreden met de app? We zijn blij met je review. Maak er een mooie dag van!
MeerKan beter
Ben redelijk tevreden over de app. Wat mij alleen stoort is dat als ik hard moet remmen voor iemand anders z’n fout, dan wordt ik gestraft.
MeerBochten?
Wanneer de heatmaps ook konden aangeven wat de waargenomen en de aangeraden snelheden zijn, waren zij een stuk bruikbaarder.
MeerKort door de bocht
Op zich een leuke app die je uitdaagt om goed op je rijgedrag te letten. Sinds ik de app gebruik krijg ik elke beoordeling de melding bij 2 plekken dat ik te hard door de bocht ga. Geen idee waar? Ik kruip bijna door elke bocht tot ergernis van de automobilist achter mij. Ik zou zo graag de ANWB uitdagen deze route met mij te rijden.
Meer
Reacties
Mijn waarneming is dat het steeds "moeilijker" of zelfs onmogelijk wordt om dezelfde eerdere scores van goed rijgedrag te evennaren. Het is mijn overtuiging dat er voor de berekening van de scores een vorm van AI (artificial intelligence) gebruikt wordt waarbij de drempelwaardes aangepast worden aan eerder behaalde scores. Met andere woorden om te voorkomen dat je goed blijft scoren en dus premie terug krijgt wordt er telkes "strenger" gekeken naar de data. Wat eerst nog prima was is nu een negatieve waardering. vaak als er niets "negatiefs te meten valt komt de nadruk op het bochtenwerk te liggen door simpelweg de drempel van een acceptabel g-krachtmeting te verlagen. Kortom slim rekenwerk van de verzekeringsmaatschappij. De App werkt dus prima en naar behoren. Het is de werkwijze van de Verzekeringsmaatschappij die mischien wel als misleidend kan worden aangemerkt. Niet zo fraai Unigarant/ANWB!
Al maanden word ik erop geattendeerd dat ik mijn smartphone gebruik om te typen tijdens het rijden.Vanaf 30 augustus 2021 Smartphonegebruik (Test) 0 minuten gebruikt.Na 9 overzichten komen we op 12 januari 2022, ineens 41 minuten getypt tijdens het rijden.Na 12 overzichten verder 2 maal niet gebruikt en 10 x wel, allemaal typen onder het rijden.Maandenlang regelmatig gemeld, tot de ANWB voorstelde of ik een andere verzekering wilde hebben.Nu wordt ik als een crimineel gezien die de verkeersregels niet naleeft, ik bel NOOIT tijdens het rijden. Het is maar een test zegt men bij de ANWB.Wel werd mij verteld dat als er toevallig een aanrijding plaats vindt en de politie zou een onderzoek moeten doen dat alle rijgegevens aan het onderzoek worden verstrekt, ook de smartphone gegevens, al is het zogenaamd een test.Het is verouderde apparatuur die onjuiste gegevens verzameld ten koste van de bestuurder.
Ik ben ook van plan om het via Radar en/of Kassa aan te geven.
Interesse? Reageer aub