LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
AfterPay heet nu Riverty
Een nieuwe naam met nog meer betaalgemak
Riverty bouwt voort op de jarenlange ervaring van AfterPay en zet tegelijkertijd in op de toekomst. Zo zitten we vol met nieuwe ideeën en ambities, en innovatieve oplossingen. Ons doel? Jou helpen om je financiën nog beter te regelen.
Jouw betalingen makkelijk gemaakt.
Shop op jouw manier, zoals jij het wil. En betaal pas later! Alleen voor wat je houdt. Niet voor wat je retour stuurt. Shoppen zoals het hoort.
Meer duidelijkheid
De Riverty app en het design geven je een helder overzicht van al je bestellingen en uitgaven. Geen overige zaken, geen afleiding. Alles in één oogopslag op één plek.
Meer tijd
Betaal onderweg, waar je ook bent. Bespaar tijd en geniet van het gevoel alles altijd bij de hand te hebben. Met de Riverty app is het simpel en veilig.
Meer vrijheid
Komt een betaling even niet goed uit? Heb je wat extra tijd nodig? Geen probleem. Met de nieuwe pauze knop kun je de betaaldatum van een factuur even uitstellen. Zo hoef je niet te stressen en heb je meer tijd om van je aankoop te genieten. Precies zoals het hoort.
Direct contact met onze klantenservice
Heb je een vraag? Ons team staat altijd klaar om je te helpen. Je kunt in de app makkelijk en snel contact opnemen met Customer Care.
--
Riverty van Arvato Finance B.V. is een iPhone app met iOS versie 13.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 17 jaar.
Informatie voor Rivertyis het laatst vergeleken op 16 Sep om 21:42.
Informatie
- Releasedatum:24 Jun 2021
- Bijgewerkt:12 Sep 2024
- Versie:2.5.10
- Compatibiliteit:Vereist iOS 13.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:63.9 MB
- Leeftijd:17+ jaar
- Beoordeling:4.7 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 2.5.10
Deze update bevat verschillende verbeteringen en bugfixes.
Bedankt voor het vertrouwen! We waarderen je feedback echt enorm, omdat het de toekomstige ontwikkeling van onze app sterk beïnvloedt.
83 geschreven reviewsRecensies
Betalen lukt niet
MeerBij uitvoeren van een betaling krijg je steeds een foutmelding (heb de laatste versie van de app)!
3door Ulu******16/07/2024Prima ervaring
MeerBegin was ik wat huiverig aangezien de recenties wat verdeelt waren. Maar ik ben positief. Kreeg keurig een berichtje dat de betaling gedaan kon worden en de betaling ging zeer soepel
5door Jui****16/03/2024Niet voor iPad
MeerApp net gedownload. Krijg ik het voormaat van de iPhone. Heel irritant. Hoop dat er iets gedaan wordt
3door The*******30/01/2024
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Diana Bank zei over online Bibliotheek: "Krijg helemaal geen contact meer met de app: al diverse malen..."
- Annie zei over Praxis: "Door deze app voor o.a. kortingen vallen mensen die geen..."
- Waardeloze app zei over Moofer: "Kan niet inloggen, werkt voor geen meter! Weggegooid geld,..."
- Bert Dolmans zei over Facelab: Gezicht Foto Bewerken: "This is the worst photo editing app on the market. The reviews..."
- Ed de Jong zei over Bieden met Berry: "Zowel de app “ bieden met Berry” als de app oefenspellen delen..."
- Minecraft zei over Minecraft: "Minecraft"
- Marcel zei over Bieden met Berry: "@Christien Het lijkt me beter geen persoonlijke gegevens rond..."
- Christien kuit zei over Bieden met Berry: "Beste Berry Westra Ik heb beide apps gekocht van bieden met..."
- Witteveen, Adri zei over ICS Creditcard: "Sinds een jaar gebruik ik deze app op mijn iPad (2 jaar oud,..."
Reacties
Een paar maanden geleden wat besteld en betaling via Riverty laten lopen. Hier keurig een mail van ontvangen toen. Ik dacht dat ik de factuur al had betaald na ontvangst van mijn bestelling. Nu krijg ik een brief met incassokosten van ruim €20,-. Klantenservice gebeld, geeft aan dat er meerdere herinneringsemails zijn gestuurd. Deze heb ik nooit ontvangen, niet in de inbox en niet in de spam. Ik heb via de app ook geen meldingen gehad. Ik heb vaker gebruik gemaakt van Afterpay en Riverty en altijd netjes betaald. Als ik de eerste herinnering zou hebben ontvangen via mail, zou ik uiteraard gelijk hebben betaald. Maar ik heb echt niks ontvangen en dacht dus dat het al was betaald. Helaas wil de klantenservice niks doen aan de incassokosten. Vind dit echt ontzettend vervelend en erg slechte service.
Zeer slechte ervaring..de eerste en zéér zeker de laatste keer RIVERTY
De rekening + 3 herinneringen niet ontvangen via e-mail. 4 de herinnering gelukkig per post.maar met
€22, 50 extra incasso kosten op een bestelling van €40,00
Telefonisch contact opgenomen, geen enkel begrip.
Nooit problemen gehad met Afterpay jaren lang gewoon bestellingen kunnen doen, altijd optijd betaald, we wonen op 1 adres ben niet getrouw geen fiscaal partner, woon in split woning alleen 1 voordeur dus ook 1 postcode nu zegt Riverty dat ik niet mag bestellen omdat mijn medebewoner op het zelfde postcode al genoeg heeft besteed. wat raar is ik heb net iets retour gestuurd te waarde van 158 euro waar ik ook een credit nota van heb ontvangen via deze club, maar toch mag ik zelf niets meer bestelen. terwijl het nooit een probleem is geweest. maar ik denk dat ik te netjes ben van betalen en ze hierdoor niet genoeg aan mij kunnen verdienen. wat ik zo lees met boetes, het zijn gewoon opL....... in mijn ogen word tijd dat zulke bedrijven gestopt worden niet normaal welke regels zich aan meten. zelfs voor de belastingdienst ben ik een 1 persoons huishouding maar voor de waardeloze club RIVERTY ben ik dat niet... waardeloos. nou gelukkig is er nog KLARNA a vriendelijke en beter en nog nooit problemen gehad DAAA
Tenaamstelling klopt niet bij overmaken bankgegevens.
Ook ten onrechte incassokosten gekregen terwijk de app aangaf dat ik niets hoefde doen!
Slecht.
ik ga hier geen gebruik meer van maken.