LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Riverty
Je volledige betalingsoverzicht – altijd binnen handbereik
Riverty bouwt voort op jarenlange ervaring en zet tegelijkertijd in op de toekomst. Zo zitten we vol met nieuwe ideeën en ambities, en innovatieve oplossingen. Ons doel? Jou helpen om je financiën nog beter te regelen.
Jouw betalingen makkelijk gemaakt.
Shop op jouw manier, zoals jij het wil. En betaal pas later! Alleen voor wat je houdt. Niet voor wat je retour stuurt. Shoppen zoals het hoort.
Meer duidelijkheid
De Riverty app en het design geven je een helder overzicht van al je bestellingen en uitgaven. Geen overige zaken, geen afleiding. Alles in één oogopslag op één plek.
Meer tijd
Betaal onderweg, waar je ook bent. Bespaar tijd en geniet van het gevoel alles altijd bij de hand te hebben. Met de Riverty app is het simpel en veilig.
Meer vrijheid
Komt een betaling even niet goed uit? Heb je wat extra tijd nodig? Geen probleem. Met de nieuwe pauze knop kun je de betaaldatum van een factuur even uitstellen. Zo hoef je niet te stressen en heb je meer tijd om van je aankoop te genieten. Precies zoals het hoort.
Direct contact met onze klantenservice
Heb je een vraag? Ons team staat altijd klaar om je te helpen. Je kunt in de app makkelijk en snel contact opnemen met Customer Care.
--
Riverty van Riverty GmbH is een iPhone app met iOS versie 13.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 17 jaar.
Informatie voor Rivertyis het laatst vergeleken op 10 Mar om 13:26.
Informatie
- Releasedatum:24 Jun 2021
- Bijgewerkt:3 Mar 2025
- Versie:2.6.5
- Compatibiliteit:Vereist iOS 13.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:68.5 MB
- Leeftijd:17+ jaar
- Beoordeling:4.7 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 2.6.5
Deze update bevat verschillende verbeteringen en bugfixes.
Bedankt voor het vertrouwen! We waarderen je feedback echt enorm, omdat het de toekomstige ontwikkeling van onze app sterk beïnvloedt.
87 geschreven reviewsRecensies
Netwerkfout?
MeerAls ik in de app mijn betaling wil doen, krijg ik de melding, netwerkfout? Ik kan er gewoon niet in. Op Wifi niet en via Data ook niet. Help!
5door Loe***31/01/2025Kan niet meer inloggen in de app
MeerAls ik om de inlogcode vraag opent hij mijn account via internet en niet meer in de app. Heel erg vervelend.
2door Mik****02/01/2025Prima
MeerTotaal geen problemen. Maak er al een jaar gebruik van. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je betalingen.
5door D B*******30/11/2024
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- AmandaZexTwent2 zei over Stickyboard 2: ""Ik ben benieuwd wat jou inspireert. Chat met mij op..."
- Petra zei over PaperCal: "Hallo, Ik heb de app al heel lang. Ik heb de agenda van..."
- Ellen zei over Stappenteller - Steps App: "Wat me opvalt is dat de app dansen niet mee neemt. Vind ik n..."
- DanielImift zei over Stickyboard 2: "Excellent news for all us"
- DanielImift zei over Stickyboard 2: "Greatest news for all us"
- DanielImift zei over Stickyboard 2: "Good news for all us"
- AmandaZexTwent1 zei over Stickyboard 2: "Eens kijken hoe ver we dit vanavond kunnen brengen. -..."
- DenniserePiday zei over Stickyboard 2: "Tini Pterosaurs, the flying cousins of the dinosaurs, reached..."
- KaithaCoipt zei over Stickyboard 2: "Svgd Last Friday, Supernatural mid-season finale..."
Reacties
Een paar maanden geleden wat besteld en betaling via Riverty laten lopen. Hier keurig een mail van ontvangen toen. Ik dacht dat ik de factuur al had betaald na ontvangst van mijn bestelling. Nu krijg ik een brief met incassokosten van ruim €20,-. Klantenservice gebeld, geeft aan dat er meerdere herinneringsemails zijn gestuurd. Deze heb ik nooit ontvangen, niet in de inbox en niet in de spam. Ik heb via de app ook geen meldingen gehad. Ik heb vaker gebruik gemaakt van Afterpay en Riverty en altijd netjes betaald. Als ik de eerste herinnering zou hebben ontvangen via mail, zou ik uiteraard gelijk hebben betaald. Maar ik heb echt niks ontvangen en dacht dus dat het al was betaald. Helaas wil de klantenservice niks doen aan de incassokosten. Vind dit echt ontzettend vervelend en erg slechte service.
Zeer slechte ervaring..de eerste en zéér zeker de laatste keer RIVERTY
De rekening + 3 herinneringen niet ontvangen via e-mail. 4 de herinnering gelukkig per post.maar met
€22, 50 extra incasso kosten op een bestelling van €40,00
Telefonisch contact opgenomen, geen enkel begrip.
Nooit problemen gehad met Afterpay jaren lang gewoon bestellingen kunnen doen, altijd optijd betaald, we wonen op 1 adres ben niet getrouw geen fiscaal partner, woon in split woning alleen 1 voordeur dus ook 1 postcode nu zegt Riverty dat ik niet mag bestellen omdat mijn medebewoner op het zelfde postcode al genoeg heeft besteed. wat raar is ik heb net iets retour gestuurd te waarde van 158 euro waar ik ook een credit nota van heb ontvangen via deze club, maar toch mag ik zelf niets meer bestelen. terwijl het nooit een probleem is geweest. maar ik denk dat ik te netjes ben van betalen en ze hierdoor niet genoeg aan mij kunnen verdienen. wat ik zo lees met boetes, het zijn gewoon opL....... in mijn ogen word tijd dat zulke bedrijven gestopt worden niet normaal welke regels zich aan meten. zelfs voor de belastingdienst ben ik een 1 persoons huishouding maar voor de waardeloze club RIVERTY ben ik dat niet... waardeloos. nou gelukkig is er nog KLARNA a vriendelijke en beter en nog nooit problemen gehad DAAA
Tenaamstelling klopt niet bij overmaken bankgegevens.
Ook ten onrechte incassokosten gekregen terwijk de app aangaf dat ik niets hoefde doen!
Slecht.
ik ga hier geen gebruik meer van maken.