LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Employees can find answers or get the services they need, anytime and from anywhere, with the mobile app powered by ServiceDesk Plus. The platform combines ITSM essentials and ITAM with enterprise service management capabilities.
Technicians can also manage requests, approvals, and tasks on the go, be it handling IT, HR, legal, or finance service desks.
Here are some of the key features available in the app:
Requests: Create, view, edit, and resolve requests. Track the status of tickets, assign technicians, and add notes.
Tasks: Break down requests into tasks, assign them, and track progress.
Attachments: Add files and images to requests for reference.
Work logs: Record time spent on requests.
Solutions: Access prerecorded solutions for common issues.
Assets: Add assets through bar code/QR code scan, view details, and gain access to remote Windows machines.
Calendar integration: View all your pending tickets as events on your mobile calendar app.
Change approval: CAB members can quickly approve change requests.
Additional features
1. Review and approve service requests and changes from your mobile device.
2. Receive real-time notifications on request assignments, replies, and approvals.
3. Chat with end users right from the app.
4. Create custom views and tailor the app to your preferences.
If you haven't installed ServiceDesk Plus yet, go ahead and try out out the fully featured, 30-day, free trial at https://mnge.it/install-servicedesk.
Note: This is not a stand-alone application. To log in, your organization must have downloaded and installed the ServiceDesk Plus app or must have an account with ServiceDesk Plus. The ServiceDesk Plus mobile app is only supported with ServiceDesk Plus On-premises version 14000 and above.
--
ServiceDesk Plus | On-premises van Zoho Corporation is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 16.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor ServiceDesk Plus | On-premisesis het laatst vergeleken op 20 Feb om 20:11.
Informatie
- Releasedatum:28 Sep 2011
- Bijgewerkt:2 Jan 2025
- Versie:6.0.7
- Compatibiliteit:Vereist iOS 16.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:46.7 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:3 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 6.0.7
This version supports task additional fields starting from build number 14500.
Meer van Zoho Corporation
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- michiel zei over De Boetepot: "Oplichters! In begin lijkt app het leuk te doen. Later zal..."
- Jef Veraghtert zei over Begin te rennen. AxiomRun 5K: "Ik ben gestart met het gebruik van de app, en positief gevoel..."
- Corinne zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "vreselijk slecht /niet te doen. Snap niet niet dat de..."
- RM GAv zei over Pensioenchecker: "Overbodig,verkeerde getalen,verouderde links naar..."
- Hans zei over PostNL: "Ik heb een oudere iPhone met ios15 en de postnl app..."
- Gretel Rens zei over SayMoney - Uw financiƫn: "Als je de app aankoopt is dat een eenmalige aankoop? "
- Marcel zei over Tap Away 3D: "@Rein als het via Apple is gegaan en het werkt allemaal echt..."
- Rein zei over Tap Away 3D: "Betaald om van reclame af te komen maar ik voel me nu..."
- caecilia zei over Piascore - Smart Music Score: "kan iemand me helpen? ik heb een iPad mini versie 5 met iOS..."