LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Employees can find answers or get the services they need, anytime and from anywhere, with the mobile app powered by ServiceDesk Plus. The platform combines ITSM essentials and ITAM with enterprise service management capabilities.
Technicians can also manage requests, approvals, and tasks on the go, be it handling IT, HR, legal, or finance service desks.
Here are some of the key features available in the app:
Requests: Create, view, edit, and resolve requests. Track the status of tickets, assign technicians, and add notes.
Tasks: Break down requests into tasks, assign them, and track progress.
Attachments: Add files and images to requests for reference.
Work logs: Record time spent on requests.
Solutions: Access prerecorded solutions for common issues.
Assets: Add assets through bar code/QR code scan, view details, and gain access to remote Windows machines.
Calendar integration: View all your pending tickets as events on your mobile calendar app.
Change approval: CAB members can quickly approve change requests.
Additional features
1. Review and approve service requests and changes from your mobile device.
2. Receive real-time notifications on request assignments, replies, and approvals.
3. Chat with end users right from the app.
4. Create custom views and tailor the app to your preferences.
If you haven't installed ServiceDesk Plus yet, go ahead and try out out the fully featured, 30-day, free trial at https://mnge.it/install-servicedesk.
Note: This is not a stand-alone application. To log in, your organization must have downloaded and installed the ServiceDesk Plus app or must have an account with ServiceDesk Plus. The ServiceDesk Plus mobile app is only supported with ServiceDesk Plus On-premises version 14000 and above.
--
ServiceDesk Plus | On-premises van Zoho Corporation is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 16.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor ServiceDesk Plus | On-premisesis het laatst vergeleken op 2 Nov om 03:25.
Informatie
- Releasedatum:28 Sep 2011
- Bijgewerkt:28 Oct 2024
- Versie:6.0.4
- Compatibiliteit:Vereist iOS 16.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:46.7 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:3 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 6.0.4
1. Added filter support for Announcements.
2. Announcements are displayed as follows (consistent with the web version):
Requester login: Only active announcements are shown.
Technician login: View all announcements (Active, Inactive, Future) with a 'Show All' button.
Meer van Zoho Corporation
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Pieta zei over Sportivity: "Helaas hetzelfde probleem dat ik hier bij recensies van jaren..."
- Ludo De Winter zei over Grassfeld - Budgetten & Sparen: "Deze app is labiel. Heb deze een jaar betalend gebruikt. Plots..."
- Lies Cox zei over WordCrex: "Na 2 spelletjes spelen stop het Hoe kan ik dit verhelpen"
- Tilly Tonnard zei over ▻ Solitaire: "geweldig"
- Ronald zei over 112-Nederland: "dit is een fijne app,alleen jammer als ik de capcode 1735996..."
- NA zei over DĀK: "Verschrikkelijk deze app! Heeft continue storing, loopt vast,..."
- Diana Bank zei over online Bibliotheek: "Krijg helemaal geen contact meer met de app: al diverse malen..."
- Annie zei over Praxis: "Door deze app voor o.a. kortingen vallen mensen die geen..."
- Waardeloze app zei over Moofer: "Kan niet inloggen, werkt voor geen meter! Weggegooid geld,..."