
MijnGesprek 4+
Voor KPN
KPN B.V.
-
- Gratis
iPhone-schermafbeeldingen
Beschrijving
Beheer uw persoonlijke KPN ÉÉN zakelijke telefoonverkeer met MijnGesprek. Stel eenvoudig in hoe en wanneer u bereikbaar wilt zijn.
MijnGesprek maakt het voor u als gebruikers van de KPN ÉÉN telefooncentrale voor vaste en mobiele telefonie mogelijk de centrale op een makkelijke manier te bedienen. Zo hebt u overal optimale controle over uw bereikbaarheid: op kantoor, thuis, bij uw klant of onderweg.
MijnGesprek werkt als afstandsbediening van uw telefooncentrale, zo kunt u:
- Gepresenteerde nummer instellen vast, mobiel of anoniem
- Doorschakelingen instellen (altijd, bij niet bereikbaar, bij in gesprek etc.)
- Gemisten vaste en mobiele gesprekken inzien en terugbellen
- Voicemail berichten beluisteren en doorsturen
- Voicemail begroeting opnemen
- Aangekondigd/onaangekondigd doorverbinden
- Driegesprek voeren
- Wisselgesprek instellen
- Vast-Mobiel integratie instellen
- Anywhere instellen (vereist licentie)
- Gespreksopname bedienen (vereist licentie)
En nog vele andere telefoon centrale functies bedienen
MijnGesprek biedt mobiliteit én controle voor KPN ÉÉN
Met KPN ÉÉN zijn vaste en mobiele telefonie geïntegreerd. Of u nu een vast toestel, mobiel toestel of de InContact app gebruikt, u blijft volledig in controle met welk apparaat u uw binnenkomende oproepen wilt beantwoorden. Met MijnGesprek hebt u dus altijd controle over uw bereikbaarheid, ongeacht waar u zich bevindt.
Nieuw
Versie 2.3.10.20250304
hare voicemail issue opgelost
Mogelijkheid scheduling Personal Assistent
WhatsApp button werkt nu ook met WhatsApp Business
Bellen met locatie dialing code in Enterprises
Mogelijkheid om op CallCenter te zoeken
Het ophalen van aantal contacten is verlaagd van 500 naar 100
Optie toegevoegd om te kiezen tussen het tonen van contacten uit enterprise of groep directory
Kleine bugfixes
Beoordelingen en recensies
Bekijk allesHandige app ook voor zorgverleners
Hele handige app ook voor zorgverleners we hoeven niet meer heen en weer te rijden voor en overdracht. Blijft jammer dat we met ons eigen nummer uit bellen en niet van de praktijk vanuit huis. Vind ik het allergrootste gemis van dit product.
Informatie niet goed overgenomen
De informatie wordt niet goed overgenomen als deze in onebase wordt gewijzigd. Tevens kan je geen info zien wanneer er precies een klant heeft gebeld.
Functioneert zeer beroerd!
Welke instelling ik ook aanpas of instel; ik krijg gewoon GEEN melding dat er een voicemail is ingesproken! Pas als ik de app zelf open om eens te kijken geeft ie een cijfer in beeld met het aantal voicemails die er ineens op blijken te staan.
App-privacy
De ontwikkelaar, KPN B.V., heeft aangegeven dat volgens de toepassing van het privacybeleid van de app gegevens kunnen worden beheerd zoals hieronder staat beschreven. Ga voor meer informatie naar het privacybeleid van de ontwikkelaar.
Niet aan jou gekoppelde gegevens
De volgende gegevens worden mogelijk verzameld, maar zijn niet gekoppeld aan je identiteit:
- Gebruiksgegevens
- Diagnostiek
Toepassing van het privacybeleid kan variëren op basis van bijvoorbeeld de functies die je gebruikt of je leeftijd. Lees meer
Informatie
- Provider
-
KPN B.V. heeft zichzelf geïdentificeerd als een handelaar van deze app en heeft bevestigd dat dit product of deze dienst voldoet aan de wetgeving van de Europese Unie.
- Adres
- Wilhelminakade 123 3072 AP Rotterdam Nederland
- Telefoonnummer
- +31 703434343
- E-mailadres
- apps@kpn.com
- Grootte
- 17,2 MB
- Categorie
- Zakelijk
- Compatibiliteit
-
- iPhone
- Vereist iOS 12.4 of nieuwer.
- iPod touch
- Vereist iOS 12.4 of nieuwer.
- Apple Vision
- Vereist visionOS 1.0 of nieuwer.
- Talen
-
Nederlands, Engels
- Leeftijd
- 4+
- Copyright
- © 2025 KPN B.V.
- Prijs
- Gratis