MijnGesprek 4+

Voor KPN

KPN B.V.

    • 2,7 • 91 beoordelingen
    • Gratis

iPhone-schermafbeeldingen

Beschrijving

Beheer uw persoonlijke KPN ÉÉN zakelijke telefoonverkeer met MijnGesprek. Stel eenvoudig in hoe en wanneer u bereikbaar wilt zijn.


MijnGesprek maakt het voor u als gebruikers van de KPN ÉÉN telefooncentrale voor vaste en mobiele telefonie mogelijk de centrale op een makkelijke manier te bedienen. Zo hebt u overal optimale controle over uw bereikbaarheid: op kantoor, thuis, bij uw klant of onderweg.


MijnGesprek werkt als afstandsbediening van uw telefooncentrale, zo kunt u:

- Gepresenteerde nummer instellen vast, mobiel of anoniem

- Doorschakelingen instellen (altijd, bij niet bereikbaar, bij in gesprek etc.)

- Gemisten vaste en mobiele gesprekken inzien en terugbellen

- Voicemail berichten beluisteren en doorsturen

- Voicemail begroeting opnemen

- Aangekondigd/onaangekondigd doorverbinden

- Driegesprek voeren

- Wisselgesprek instellen

- Vast-Mobiel integratie instellen

- Anywhere instellen (vereist licentie)

- Gespreksopname bedienen (vereist licentie)

En nog vele andere telefoon centrale functies bedienen


MijnGesprek biedt mobiliteit én controle voor KPN ÉÉN

Met KPN ÉÉN zijn vaste en mobiele telefonie geïntegreerd. Of u nu een vast toestel, mobiel toestel of de InContact app gebruikt, u blijft volledig in controle met welk apparaat u uw binnenkomende oproepen wilt beantwoorden. Met MijnGesprek hebt u dus altijd controle over uw bereikbaarheid, ongeacht waar u zich bevindt.

Nieuw

Versie 2.3.10.20250304

hare voicemail issue opgelost

Mogelijkheid scheduling Personal Assistent

WhatsApp button werkt nu ook met WhatsApp Business

Bellen met locatie dialing code in Enterprises

Mogelijkheid om op CallCenter te zoeken

Het ophalen van aantal contacten is verlaagd van 500 naar 100

Optie toegevoegd om te kiezen tussen het tonen van contacten uit enterprise of groep directory

Kleine bugfixes

Beoordelingen en recensies

Bekijk alles
2,7 van 5
91 beoordelingen

91 beoordelingen

DebsterDeb85 ,

Handige app ook voor zorgverleners

Hele handige app ook voor zorgverleners we hoeven niet meer heen en weer te rijden voor en overdracht. Blijft jammer dat we met ons eigen nummer uit bellen en niet van de praktijk vanuit huis. Vind ik het allergrootste gemis van dit product.

Gabke ,

Informatie niet goed overgenomen

De informatie wordt niet goed overgenomen als deze in onebase wordt gewijzigd. Tevens kan je geen info zien wanneer er precies een klant heeft gebeld.

Eefvdv ,

Functioneert zeer beroerd!

Welke instelling ik ook aanpas of instel; ik krijg gewoon GEEN melding dat er een voicemail is ingesproken! Pas als ik de app zelf open om eens te kijken geeft ie een cijfer in beeld met het aantal voicemails die er ineens op blijken te staan.

App-privacy

De ontwikkelaar, KPN B.V., heeft aangegeven dat volgens de toepassing van het privacybeleid van de app gegevens kunnen worden beheerd zoals hieronder staat beschreven. Ga voor meer informatie naar het privacybeleid van de ontwikkelaar.

Niet aan jou gekoppelde gegevens

De volgende gegevens worden mogelijk verzameld, maar zijn niet gekoppeld aan je identiteit:

  • Gebruiks­gegevens
  • Diagnostiek

Toepassing van het privacybeleid kan variëren op basis van bijvoorbeeld de functies die je gebruikt of je leeftijd. Lees meer

Meer van deze ontwikkelaar

Bekijk alles
MijnKPN
Diensten
KPN TV+ App
Amusement
KPN Thuis
Diensten
Mijn Simyo
Diensten
KPN Veilig Browser
Diensten
KPN Prepaid
Diensten

Suggesties voor jou

Bekijk alles
MultiTankcard Next
Zakelijk
Hipper+
Zakelijk
Identificatie-app AMP Groep
Zakelijk
Cobra HRM & Salaris
Zakelijk
MoveMove Next
Zakelijk
ICS Business
Financiën