Eten en drinkenGratis!
4.5 · 5.848 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Verbeter je koffie-ervaring met de NESCAFÉ® Dolce Gusto®-app*.
VERZAMEL PREMIO PUNTEN EN CLAIM JE CADEAUS
Schrijf je in op PREMIO*, ons loyaltyprogramma en scan de QR-codes die je in de NESCAFÉ® Dolce Gusto® dozen capsules vindt. Controleer je saldo en geniet van geweldige cadeaus, overal en altijd met de NESCAFÉ® Dolce Gusto® app.
PERSOONLIJKE KOFFIE-ERVARING
Verbind je Esperta koffiemachine** en personaliseer je drankjes via de app. Kies je favoriete koffie en bereid hem vanop afstand via Bluetooth.
Vind hier de algemene voorwaarden van NESCAFÉ® Dolce Gusto®:
- Nederland https://www.dolce-gusto.nl/terms-conditions
- België https://www.dolce-gusto.be/algemene-voorwaarden
* Zie voorwaarden van toepassing op PREMIO:
- Nederland https://www.dolce-gusto.nl/premio-programma-regels
- België https://dolce-gusto.be/regles-programme-premio
**NESCAFÉ® Dolce Gusto® ESPERTA koffiemachine zou niet aanwezig kunnen zijn in uw land.
--
Nescafé Dolce Gusto van Nestlé is een iPhone app met iOS versie 14.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Nescafé Dolce Gustois het laatst vergeleken op 26 Nov om 15:28.
MeerSoms/Milde wedstrijden.
Bedankt om Nescafé Dolce Gusto te gebruiken! We hebben enkele problemen opgelost en de werking van de App verbeterd.
Meer
Reacties
Ik gebruik al paar jaar deze app, maar laatste maanden accepteert de app de codes ( met name die van 100) niet meer. Nagekeken op de website van Dolce Gusto , staat er dat je maar 10 codes per dag, 20 per week, 30 per maand en 250 per jaar kunt scannen. Vreemde regels voor een spaaractie. Dit klopt helaas ook nog niet eens met de praktijk. Gisteren kon ik niet verder scannen(codes van 100 punten) , ivm limiet.Vanmorgen wilde ik dus verder gaan, accepteert die weer de code’s van 100 punten niet maar wel een aantal van 200 punten. Ik had de laatste maanden code in een bakje verzameld en wilde ze nu allemaal scannen, maar op deze manier lukt dat dus niet. Wat een waardeloze Spaar Actie, zo kan ik ook een spaarprogramma beginnen; je mag sparen maar niet meer dan zoveel punten per jaar?
Monique
Wat denk je, kan ik niet inloggen.
Ik had een lang wachtwoord gemaakt en de app gaf aan dat de inlog gegevens niet juist waren, na herhaaldelijk opnieuw invullen reset gevraagt, emailadres ingevuld maar geen email gekregen.
Ik denk: geen probleem, gewoon een nieuw account maken, zo gezegt zo gedaan.
Wat denk je? Idem dito....
Op dit moment worden mensen vaak boos en gaan ze dat gevoel uiten door negatieve berichten op internet te zetten.
Alsof het bedrijf dit expres doet, om klanten te pesten.
Ik weet dat achter een app een hele wereld schuilt, vooral zo'n geavanceerde app van Nescafe Dolce Gusto met zo veel interactieve mogelijkheden.
Wat ik ook weet dat is dat alles wat gebeurd logisch is.
Als je niet weet hoe iets is ontstaan, bv de reden dat je niet verder komt vanwege het feit dat je niet in 'je' app kan komen, vindt men dit achterlijk. Dit hoef je nooit meer te vinden. Als de reden wordt verteld zeg je: O, dat wist ik niet, sorry
De app doet het helemaal niet meer bij mij
De koffie is heerlijk, maar de app werkt niet, ik heb de app pas aangemaakt, maar kan geen codes meer scannen, kunnen jullie ons op weg helpen?
Ik kan geen nieuwe punten meer scannen met de app, zegt dat er een technische storing is?