Remeha Smart Service Support
Remeha B.V.LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Remeha Smart Service Support
Eenvoudiger, efficient
Met de Remeha Smart Service Tool wordt het stellen van diagnoses en het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden, bij installatie onderhoud en storingen aan een ketel of warmtepomp, nu nog eenvoudiger en sneller.
De Smart Service Tool en de Smart Service App vormen de schakel tussen het Remeha toestel en uw smartphone of tablet. De tool is eenvoudig aan te sluiten op alle moderne cv-ketels en warmtepompen van Remeha. Via de Bluetooth module wordt vervolgens alle data uit het toestel direct verzonden naar de Smart Service App op uw smartphone of tablet. De smart Service App kan tevens offline als digitaal naslagwerk worden gebruikt. Zo heeft u altijd een storingswijzer en toestelhandleiding binnen handbereik.
Smart Service Tool
De Smart Service Tool wordt aangesloten op de ketel of warmtepomp. Zodra aangesloten zorgt de Smart Service Tool voor een snelle lokale Wi-Fi verbinding of Bluetooth verbinding* met uw Smart device; u kunt direct aan de slag.
*Vanaf oktober 2020 maakt de Smart Service Tool gebruik van een Bluetooth verbinding in plaats van Wi-Fi. Smart Service Tools op basis van Wi-Fi worden blijven gewoon ondersteund worden.
De Smart Service Tool is verkrijgbaar via de groothandel.
Smart Service App
Zodra de Smart Service App is opgestart herkent de App direct het toesteltype waarmee verbinding is gemaakt. Alle toestelinformatie wordt uitgelezen en overzichtelijk weergegeven om u te helpen een nauwkeurige en snelle diagnose te stellen. Tevens kunt u met de App toestelparameters instellen en aanpassen. De Smart Service App ondersteunt zowel de Smart Service Tool met Wi-Fi verbinding als de Smart Service Tool met Bluetooth verbinding.
Met een paar swipes op uw device heeft u snel beschikking over het uitlezen en instellen van de volgende functies:
• Status van het toestel
• Actuele waarden van het toestel
• Blokkeringen
• Vergrendelingen
• Toestelparameters
• Tellers
• Storingswijzer(foutenboom)
• Documentatie
• Servicemelding
• dF dU
• CN1 CN2
De volgende Remeha toestellen worden ondersteund:
• Avanta
• Calenta
• Calenta Ace
• Calor Tower
• Elga Ace
• Eria Tower
• Evita
• Gas 210 Eco Pro
• Gas 120 Ace
• Gas 220 Ace
• Gas 310 Eco Pro
• Gas 610 Eco Pro
• Mercuria
• Neptuna
• Quinta Ace
• Quinta Pro
• Tzerra Ace
• Tzerra (plus)
--
Remeha Smart Service Support van Remeha B.V. is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 11.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Remeha Smart Service Supportis het laatst vergeleken op 25 Nov om 07:48.
Informatie
- Releasedatum:13 Apr 2014
- Bijgewerkt:20 Aug 2024
- Versie:4.4.7
- Compatibiliteit:Vereist iOS 11.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:52.2 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:2.8 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 4.4.7
bug fixes and performance improvements
Prijsgeschiedenis
8 geschreven reviewsRecensies
Jammer
MeerQuita Pro’ snel uit te lezen. Werkt, erg handig voor inspecties.
Ander toestellen worden blijkbaar (nog) niet ondersteund, erg jammer. Nu bij Quita Ace 160 van 2017 wordt niet herkend.
Jammer van de tijd.2door 11k***20/06/2022Werkt makkelijk
MeerMakkelijk om instellingen te zien en te wijzigen.
Vooral met de tzerra en de ace serie.5door Mon******08/07/2021Geen tekst in beeld
MeerHet werkte goed tot laatste update. Je krijgt wel contact met ketel, maar blijven de regels zwart. Er komt geen tekst in beeld. Is vrij moeilijk om ketel uit te lezen.
Hoop snel op nieuwe update, anders heb je niks aan de tool.5door Elp*******25/10/2020
Meer van Remeha B.V.
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- GeorgieFab zei over Stickyboard 2: "LabsForAds provides the highest quality service for creating..."
- Davidovack zei over De Stentor - Digitale krant: "important link https://polykarbonbbs.com/"
- Randytew zei over De Stentor - Digitale krant: "Find Out More https://onlinecasinohomes.com/"
- Robertspulk zei over De Stentor - Digitale krant: "Clicking Here https://vivat-publishing.com/"
- WilliamCef zei over De Stentor - Digitale krant: "click for source https://philosophyandscienceofself-control.com/"
- Scottboomy zei over De Stentor - Digitale krant: "check this https://allslotwallet.org/"
- DanielImift zei over Stickyboard 2: "Is the solely showy track to extension really a monarchy? -..."
- Georgetuple zei over De Stentor - Digitale krant: "узнать больше Здесь https://bs5.at/"
- RobertRip zei over Stickyboard 2: "delivery failure delivery failure delivery failure..."
Reacties
Na aanschaf van de smart service tool op 23-12-2021 deed hij het prima tot 12-02-2022
Sinds enkele dagen maakt de app geen contact meer met de bluetooth van de service tool.
Letterlijk alles geprobeerd maar geen verbinding tot stand meer kunnen brengen.
Maar eens contact opnemen met Remeha!
goeie app krijg hem alleen niet gekocht met ING bank hoe is dit te doen mvg pierre