Granny Smith Review

Thursday 29 Nov, 2012 om 00:01 door Marcel Bank
Granny Smith

Het verhaal achter Granny Smith is nogal vergezocht, een dievegge pakt de appels uit oma's tuin en oma pakt de rolschaatsen om hem voor te zijn. Een klein puntje hier is dat deze tuin kennelijk overal is, van dierentuin, stad, tot diep in de ruimte! Gelukkig onstaat dankzij dit kleine puntje de mogelijkheid om hilarische taferelen te creëren waar oma vol gas achter haar appels aan gaat.

Met momenteel 57 levels is er wat af te racen met oma, maar deze is ook te vervangen met andere personages, zoals haar hond Scruffy, Stanley een andere gepensioneerde, en als extra komt ook Ouie van de Sprinkle reeks (Mediocre's vorige games) langs. Deze zijn toegankelijk via de Tool Shed mits je ze hebt vrijgespeeld. Hier zijn ook upgrades te koop met verdiende munten, maar die heb je eigenlijk niet nodig.

Granny Smith is een zeer verslavend, grafisch perfect en komisch race tafereel waar oma achter haar appels aan gaat om de dief voor te zijn.

Nogal raar in deze tijd is dat Granny Smith met slechts 1 valuta komt die zelf te verdienen is. Tenzij je iets behoorlijks fout doet zijn er geen in-app aankopen benodigd, al spelende ontvang je voldoende. En mocht je eens vast komen te zitten bij een level, dan is deze ook over te slaan door middel van dezelfde munten. Alhoewel levels uit spelen niet al te lastig is, is de echte uitdaging alle appels, die ook je score omhoog gooien, te pakken te krijgen voordat de dief het doet.

Granny Smith is leuk genoeg om zelfs mensen die vrijwel niet mobiel gamen verslaafd te krijgen aan dit komische race tafereel. Moeilijkheidsgraad wisselt per level, de ene kan lastiger zijn dan de volgende, maar ze zijn altijd over te slaan. Grafisch is het zo strak dat het net lijkt alsof het zo uit een Pixar tekenstudio komt rollen. Één van de betere manieren om 179 cent te besteden!

• Granny Smith iPad app afbeelding 1
  • Granny Smith iPad app afbeelding 2
  • Granny Smith iPad app afbeelding 3