Help de Sint! Review

Tuesday 27 Nov, 2012 om 14:31 door Marcel Bank

In Help De Sint! vliegt de inpak machine op hol en is het zaak om als speler de cadeau's in de juiste zakken te plaatsen. Deze universele app is voornamelijk gericht op jonge kinderen en zal dan als ouder ook al snel veel te makkelijk zijn.

Beginnende met een makkelijk level wordt al snel duidelijk wat er gedaan moet worden. De cadeau's vliegen uit de zak en moeten teruggeplaatst worden. Dit wordt hoe verder je komt lastiger en misschien ook iets te lastig voor de echt jongere kinderen. Er komen bijvoorbeeld meer zakken in verschillende kleuren en de kleuren cadeau's die rond vliegen kunnen afwisselen tot de juiste of compleet foute kleuren. Voor elk cadeau's dat de juiste zak in krijgt ontvangt de speler punten, voor bonus punten kun je de foute kleuren aan tappen en deze vallen vervolgens achter de lopende band.

Leuk en netjes uitgewerkt spel voor kleine kinderen om ze even bezig te houden terwijl er echte cadeau's worden ingepakt!

Via een algemeen bekend overzicht zijn de levels te bezichtigen, wat ik hier al snel mis is de score in de vorm van sterren, het is namelijk wel mogelijk 3 sterren te ontvangen. Maar het is dus zeer makkelijk om even terug te keren naar een vorig level om iets opnieuw te doen.

Help De Sint! biedt een leuke methode om kinderen spelenderwijs te leren tellen, kleuren matchen en hand-oog coördinatie te verbeteren. Alhoewel de app beschrijving komt met de leeftijd vanaf 4 jaar weet ik niet of het mogelijk is om vanaf deze leeftijd de app uit te spelen en denk zelf dat het nog wel een uitdaging te bieden heeft tot een jaar of 8. Sowieso is het leuk om even te proberen of aan de kinderen te geven zodat er rustig echte cadeau's ingepakt kunnen worden. Beschikbaar in 2 versie's, een betaalde van 45 levels en een korte gratis versie van 9 levels. De gratis versie is zeer snel uitgespeeld maar geeft een goede indruk van wat er te verwachten is bij de betaalde.

1.0