LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Hallo, wij zijn Budget Thuis. Aanbieder van Energie, Internet, TV & Bellen én Sim Only abonnementen. Wil jij inzicht in al jouw energie- en telecomzaken en dit eenvoudig regelen via je mobiel? Dit kan met de Budget Thuis App!
Altijd en overal inzicht:
- Op het Budget Energie dashboard zie je je maandelijkse verbruik en je termijnbedrag. Wij maken de balans voor je op. En jij kunt je termijnbedrag daar vervolgens op aanpassen. Zo schakel je eenvoudig een tandje terug als je wilt besparen.
- De kosten van je abonnement en extra pakketten vind je terug op het dashboard van Budget Internet & TV. Daar kun je ook heel eenvoudig extra tv-pakketten aan- en uitzetten.
- Op het dashboard van Budget Mobiel bekijk je je gemaakte belminuten en data. Ook zie je wanneer je weer extra tegoed krijgt.
Makkelijk en snel
Je klantgegevens wijzigen, termijnbedrag aanpassen of tv-pakketten aan- of uitzetten? Je regelt het makkelijk en snel via onze app. Op één plek. Dat is het gemak van alles bij één partij.
24/7 service
Met onze superhandige tijdlijn houden we je op de hoogte van belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld wanneer er een factuur voor je klaarstaat. Ook veelgestelde vragen en antwoorden zijn te vinden in onze app. Wel zo makkelijk!
--
Budget Thuis van Budget Thuis is een iPhone app met iOS versie 15.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Budget Thuisis het laatst vergeleken op 15 Jan om 11:08.
Informatie
- Releasedatum:22 Jun 2021
- Bijgewerkt:11 Dec 2024
- Versie:1.31.0
- Compatibiliteit:Vereist iOS 15.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:37.9 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:4 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 1.31.0
Nieuw in deze versie van de app:
- Budget Alles-in-1 heet nu Budget Internet!
- 'Service' in het menu is nu helemaal vernieuwd. Er staan nu ook handige linkjes naar zaken die je zelf kunt regelen.
- Verder wat andere, kleine verbeteringen. Je ziet daardoor niets nieuws, maar de app werkt wel beter. Bijvoorbeeld: minder foutmeldingen, sneller laden en het duidelijker tonen van informatie.
278 geschreven reviewsRecensies
App gebruik
MeerWij gebruiken de app echt dagelijks en stemmen ons stroom gebruik zoveel mogelijk af op de laagste prijs momenten.
5door Pet*******06/01/2025Er ging iets mis
MeerProbeer opnieuw… Een vreemd reactie die de app alsmaar geeft, al maanden. Terwijl de informatie wel degelijk wordt weergegeven.
3door Kee*******05/01/2025Info loopt achter
MeerHet verbruik van zowel gas en/of elektra loopt vaak paar dagen achter.
En stop in godsnaam met die vreselijk irritante en nutteloze chatbot op deze app!2door Jan*******04/01/2025
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Marcel zei over Tap Away 3D: "@Rein als het via Apple is gegaan en het werkt allemaal echt..."
- Rein zei over Tap Away 3D: "Betaald om van reclame af te komen maar ik voel me nu..."
- caecilia zei over Piascore - Smart Music Score: "kan iemand me helpen? ik heb een iPad mini versie 5 met iOS..."
- Ronald zei over 112monitor: "Beste Eric, Deze app ziet er mooi uit,enige minpunt is:de..."
- Biggest SCAM zei over Texas Hold'em poker: Pokerist: "Niet aanschaffen en kopen ! Pure oplichting !"
- Gerard zei over VISplanner: "App valt niet te gebruiken op de pc en telefoon (android ). Zo..."
- Pieta zei over Sportivity: "Helaas hetzelfde probleem dat ik hier bij recensies van jaren..."
- Ludo De Winter zei over Grassfeld - Budgetten & Sparen: "Deze app is labiel. Heb deze een jaar betalend gebruikt. Plots..."
- Lies Cox zei over WordCrex: "Na 2 spelletjes spelen stop het Hoe kan ik dit verhelpen"
Reacties
Sinds 1 mei werkt de app niet meer. Volgens klantenservice zou ik nog even moeten wachten. Waarop?
App werkt niet, alleen maar een groen scherm
De app werkt al maanden niet meer. Al 2x gebeld en beide keren zou Budget Energie de app resetten. Helaas nog steeds geen verbruik gegevens in de app te vinden. Alleen in de trend van; "oeps er gaat wat mis, probeer het later nog eens."
In jaarbalans staat + € 1900,-
Is dit het bedrag wat ik gebruikt heb,of heb ik dat tegoed ?
App ziet er aardig uit. Echter als er GEEn data wordt uitgewisseld is het alsnog een lege huls.
Overzicht wordt regelmatig 20 dagen niet geupdate met dagelijks verbruik. Budget assistent is de domste assistent ooit. En als je met een medewerker wilt chaten, zijn er geen beschikbaar (dit is dan tijdens de normale kantooruren).
Alles staat al een week lang hetzelfde zo hebben de mensen toch nog geen goed inzicht in hun verbruik. En kun je niet anticiperen op je verbruik. En de overheid maar roepen dat we zuiniger aan moeten doen. Hoe dan? Als de inzichten af laten weten.
Bij de app krijg ik wel de kosten van gas te zien, maar niet de verbruikskosten van stroom. De hoeveelheid stroom is wel te zien…