DienstenGratis!
4.0 · 2.756 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Hallo, wij zijn Budget Thuis. Aanbieder van Energie, Internet, TV & Bellen én Sim Only abonnementen. Wil jij inzicht in al jouw energie- en telecomzaken en dit eenvoudig regelen via je mobiel? Dit kan met de Budget Thuis App!
Altijd en overal inzicht
* Op het energiedashboard zie je je maandelijkse verbruik en je termijnbedrag. Wij maken de balans voor je op. En jij kunt je termijnbedrag daar vervolgens op aanpassen. Zo schakel je eenvoudig een tandje terug als je wilt besparen.
* De kosten van je abonnement en extra pakketten vind je terug op het dashboard voor Alles-in-1. Daar kun je ook heel eenvoudig extra tv-pakketten aan- en uitzetten.
* Op het dashboard voor Mobiel bekijk je je gemaakte belminuten en data. Ook zie je wanneer je weer extra tegoed krijgt.
Makkelijk en snel
Je klantgegevens wijzigen, termijnbedrag aanpassen of tv-pakketten aan- of uitzetten? Je regelt het makkelijk en snel via onze app. Op één plek. Dat is het gemak van alles onder één dak.
24/7 service
Met onze superhandige tijdlijn houden we je op de hoogte van belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld wanneer er een factuur voor je klaarstaat. Ook veelgestelde vragen en antwoorden zijn te vinden in onze app. Werkt Gewoon ;)
--
Budget Thuis van Budget Thuis is een iPhone app met iOS versie 15.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Budget Thuisis het laatst vergeleken op 18 Oct om 07:30.
Meer- Kleine verbetering waardoor links de app sneller openen.
Meer
Reacties
Sinds 1 mei werkt de app niet meer. Volgens klantenservice zou ik nog even moeten wachten. Waarop?
App werkt niet, alleen maar een groen scherm
De app werkt al maanden niet meer. Al 2x gebeld en beide keren zou Budget Energie de app resetten. Helaas nog steeds geen verbruik gegevens in de app te vinden. Alleen in de trend van; "oeps er gaat wat mis, probeer het later nog eens."
In jaarbalans staat + € 1900,-
Is dit het bedrag wat ik gebruikt heb,of heb ik dat tegoed ?
App ziet er aardig uit. Echter als er GEEn data wordt uitgewisseld is het alsnog een lege huls.
Overzicht wordt regelmatig 20 dagen niet geupdate met dagelijks verbruik. Budget assistent is de domste assistent ooit. En als je met een medewerker wilt chaten, zijn er geen beschikbaar (dit is dan tijdens de normale kantooruren).
Alles staat al een week lang hetzelfde zo hebben de mensen toch nog geen goed inzicht in hun verbruik. En kun je niet anticiperen op je verbruik. En de overheid maar roepen dat we zuiniger aan moeten doen. Hoe dan? Als de inzichten af laten weten.
Bij de app krijg ik wel de kosten van gas te zien, maar niet de verbruikskosten van stroom. De hoeveelheid stroom is wel te zien…