DienstenGratis!
4.5 · 73.599 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Net klant? Check je bestelstatus, krijg hulp bij installatie, stel je wifi in en ontdek alles van KPN. Al langer bij ons? Pas je abonnement aan, deel MB’s, krijg extra service, ontdek onze deals via de app en nog veel meer. Snel, makkelijk en veilig.
3 voordelen van de MijnKPN app:
• Regel alles rondom je abonnement via de MijnKPN app. Van apparatuur installeren tot producten gebruiken.
• Vind sneller antwoord en los problemen het snelst zelf op. Kom je er niet uit? Met een belafspraak via de app word je altijd eerder geholpen.
• Voor Jou: voetbalkaartjes, korting op dagjes uit en andere extra’s. Voor Jou, van ons, verzameld in de app.
Dit kan je doen met de MijnKPN app:
• Volg de status van je bestelling
• Installeer al je apparaten met jouw persoonlijke installatiehulp
• Deel je MB’s met je huisgenoten, eenmalig of elke maand automatisch
• Pas je abonnement aan: van snelheid en extra bundels tot zenderpakketten
• Bekijk, betaal en download je facturen
• Zie hoeveel je verbruikt hebt
• Los storingen sneller op met onze probleemoplossers in de app
• Verbeter je wifi met de Wifi Manager
• Stel vragen aan Dot, onze digitale assistent
• Ontdek aantrekkelijke extra’s met KPN Voor Jou
Zo gebruik je de MijnKPN app:
1. Download de app
2. Log in met je KPN ID of maak een KPN ID aan
3. Voeg je abonnement(en) toe aan je account
--
MijnKPN van KPN B.V. is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 15.4 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor MijnKPNis het laatst vergeleken op 26 Mar om 15:23.
MeerHints: Ontvang handige tips met duidelijke uitleg wanneer je specifieke functies voor het eerst gebruikt.
Verbeteringen: We hebben updates doorgevoerd om de toegankelijkheid, beveiliging en taalinstellingen te optimaliseren.
MeerWerkt niet offline
Je wilt juist bij storing de app kunnen gebruiken om bijv. de klantenservice te bellen.
MeerNa de samenvoeging
Ben altijd wel tevreden geweest met de MijnKPN app maar sinds de samenvoeging met KPN Thuis is het er zeker niet beter op geworden.
Beheren van de wifi punten is nagenoeg onmogelijk doordat de app mijn netwerk en aangesloten apparatuur weigert te vinden. Dit gebeurt vooral nadat je per ongeluk op Sluiten klikt en je teruggaat helemaal naar het beginscherm. Vanwaaruit het hele gedonder weer opnieuw begint. Daarna loopt de app simpelweg vast.
Dus zowel functioneel als user experience is drastisch verslechterd. Ik wacht op een snelle update want ik kan nu mijn wifiversterkers niet meer koppelen.
MeerNieuw is niet beter
Vernieuwing van de tv+ is geen verbetering van zoek mogelijkheden. Onoverzichtelijk. Jammer gemiste kans
Meer
Reacties
Wat een drama, leuk dat je de lay-out wilt moderniseren, maar om al je klanten door een up-date weer al z'n gegevens opnieuw te laten invoeren en koppelen is een ware crime! Zo ben je snel klanten kwijt, wat een sof en irritatie. Sta echt op het punt om alles wat KPN heet eruit te knikkeren
Voortaan even melden voordat jullie geld van me account afpleuren. Stap meteen over stelletje oplichters. Fijne avond