DienstenGratis!
3.5 · 4.187 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Met de Oxxio App ben jij baas over je eigen energie. Je ziet precies hoeveel energie je verbruikt en wat dat kost, je kunt zelf wijzigingen doorvoeren én 24/7 met ons chatten.
In de app zie je precies hoeveel stroom en gas je verbruikt. Hij zit vol slimme inzichten, zoals het verbruik per dag, of zelfs per type apparaat. Dat helpt je om energieslurpers te betrappen. En maakt besparen een stuk gemakkelijker.
Met de Jaarcheck kom je erachter of je termijnbedrag bij je energieverbruik past. En hoe je uitkomt op je jaarnota. Is bijsturen nodig, dan adviseert de Jaarcheck je een passend termijnbedrag.
Je kunt in de app zelf je termijnbedrag verhogen of verlagen. Je nota’s bekijken en betalen. En ook je gegevens aanpassen doe je er in een handomdraai. Precies wanneer het jou uitkomt.
Heb je ons nodig? Met de app is hulp altijd dichtbij. De chat is de makkelijkste manier om antwoord te krijgen op je energievragen. 24 uur per dag, 7 dagen per week.
--
Oxxio van Eneco is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 15.4 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Oxxiois het laatst vergeleken op 21 Nov om 20:34.
MeerDeze release bevat een paar optimalisaties om de app stabieler en gebruiksvriendelijker te maken.
Heb je feedback of vragen over de app? Laat het ons weten via inbox & chat! Zo krijg je 24/7 antwoord op je vragen
Meer
Reacties
Laatste update is knudde. App crashed continu bij inladen ‘verbruik’.
Ook zijn diverse iconen onzichtbaar en teksten. Al met al compleet onbruikbaar op iPhone 15 laatste IOS
Alles werkt behalve de jaarcheck. Zou bijna nog denken dat het opzettelijk gedaan word.
Wat een onoverzichtelijke app is geworden.
En erg vreemd, dat ons stroomverbruik met 200 KwH per maand is GESTEGEN nadat wij zonnepanelen hebben laten leggen.
Hier lijkt toch iets niet te kloppen !
Kan niet inloggen en als ik het wachtwoord wil wijziging wordt het klantnummer niet herkend. Probeer je online hulp te zoeken wordt je te woord gestaan door een computer die na de eerste vraag de kluts kwijt is. Dan maar voor 80 cent per minuut telefonisch proberen. Dan zegt een overigens aardige dame probeer het morgen nog eens... Oxxio, schaam je.
Ik kan sinds enkele maanden(!) geen meterstanden meer doorgeven via de app. De app meldt bovendien dat er geen data beschikbaar zijn. Zou het te maken kunnen hebben met de beta-versies van IOS 15?