DienstenGratis!
4.5 · 25.295 beoordelingen
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Met de gratis Greenchoice app kan je veel energiezaken zelf regelen. Simpel, altijd en overal. Zo krijg je grip op je energierekening.
- Altijd inzicht in jouw verbruik en teruglevering
- Pas gemakkelijk je termijnbedrag aan
- Wijzig je contact- en/of betaalgegevens
- Geef een verhuizing door aan ons
- Bekijk alle betalingen en jaarnota's
--
Greenchoice van Greenchoice is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 11.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Greenchoiceis het laatst vergeleken op 22 Dec om 02:55.
MeerMeerTabblad verbruik / euro werkt niet meer
Sinds een aantal dagen werkt het tabblad verbruik niet meer correct in de app en ook niet op de website. Verbruik stroom en gas is nog wel te zien, meterstanden ook maar functie “euro” niet meer. Heb dus geen financieel inzicht meer per dag/maand/jaar. Nu weet ik dus niet of mijn maandelijkse voorschot nog klopt!
Heb dit al telefonisch gemeld, bleek bij meer klanten het geval te zijn. Vervelende bug misschien. Greenchoice zou nog bij me terug komen hierover zeiden ze. @Greenchoice, herstelt dit a.u.b.
Dit is de zoveelste keer, app is niet stabiel
MeerIdee voor de ontwikkelaars
In het huishoudprofiel kan van alles worden ingevuld, maar de optie die ontbreekt is het aan huis opladen van een elektrische auto.
MeerApp doet het vaker niet dan wel
De informatie die nuttig is om te gebruiken is heel vaak niet uit de app te halen omdat deze niet werkt. Van alle apps die ik gebruik is dit een van de slechts werkende.
Meer
Reacties
Ondanks dat wij enkeltarief hebben afgesproken, blijf je in de app dubbeltarief zien. Meerdere keren hierover contact gehad. Greenchoice geeft aan dat het in de systemen goed staat, alleen niet voor de gebruiker zichtbaar is (zie voorwaarden verrekenen dubbel en enkeltarief).
Tevens zie ik voor het eerst dat aan de begin van de maand het verbruik al voor 6 dagen niet zichtbaar is.
Dagelijks geef ik de meterstanden door en wordt daar dan hartelijk voor bedankt (mail) tot voor 2 weken terug werd dat prima verwerkt in de app. nu dus niet meer maar alle data vanaf 30 september 2022 is er ook uit, hoe kan dat?
Ik was er zelfs heel tevreden over maar nu niet meer
Geen verbruikgegevens meer sinds 2 augustus 2022. App werkte voorheen prima!
Inderdaad, de app geeft al weken geen verbruik meer aan. Heb expres gekozen voor een slimme meter.... het werkte een paar weken en toen was het klaar...
De klantenservice is zeer moeilijk te bereiken.
Ben niet tevreden over het bedrijf, terwijl ik een vorige periode dat ik klant was daarover niets te klagen had. Het is werkelijk erg veel minder geworden, jammer!
Ben sinds augustus weer klant bij Greenchoice. Wat een waardeloze app!. Ik krijg geen enkel inzicht in het dagelijkse verbruik van stroom en gas, en in de teruggeleverde kWh van mijn zonnepanelen. Onacceptabel! Twee jaar gelden was ik hier ook klant, maar toen was de service stukken beter!